Hoe werkt pre-orderen?
Een pre-order is een bestelling/reservering van een artikel dat nog niet uitgekomen is. Je reserveert op voorhand al een exemplaar zodat je zeker weet dat je deze niet mist. Dit exemplaar wordt gereserveerd voor je en indien nodig speciaal besteld. 
Wanneer je een bestelling plaatst met meerdere producten en andere levertijden houdt er dan rekening mee dat wij pas verzenden zodra 
alle artikelen uit de bestelling op voorraad zijn.

Indien je bezorgadres in Nederland is en je maakt aanspraak op de Gratis Verzending (€49,99) zullen wij, wanneer je bestelling daarvoor in aanmerking komt je bestelling al verzenden. 
Indien je een figure eerder wilt ontvangen en niet wilt wachten raden wij aan aparte bestellingen te plaatsen. 

Wanneer je na het plaatsen van je bestelling alsnog je bestelling wilt splitsen kun je dit per mail aanvragen. Wij zullen dan een betaalverzoek sturen voor de verzendkosten.

Wanneer wordt mijn Pre-Order verzonden?
Bij elk Pre-Order product staat een verwachte leverdatum, wij proberen deze zo actueel mogelijk te houden. Het kan gebeuren dat een product later komt (of eerder) dan vermeld. Houdt er rekening mee dat wij een bestelling pas verzenden wanneer alle producten uit een bestelling op voorraad zijn. Wij houden de producten apart voor je tot je bestelling in zijn geheel op voorraad is. 


De leverdatum van mijn Pre-order is verstreken, wanneer kan ik mijn product verwachten?
De datum die wij aangeven is een indicatie die wij vanuit onze leverancier ontvangen. Helaas kan het voorkomen dat wij het product niet op de genoemde datum kunnen leveren. We proberen deze datum zo actueel mogelijk te houden. Je kan de datum op 2 manieren in de gaten houden;
Via je orderbevestiging kan je klikken op het product, bij het product staat de datum
In je klantaccount; wanneer je inlogt kan je kiezen voor 'Bestellingen', hier zie je per bestelling de orderstatus. (
Klik hier voor meer informatie omtrent de orderstatus) Per artikel kan je de datum zien wanneer je op het product klikt.

Hoe houdt ik de datum van mijn pre-order in de gaten?
In je klantaccount. Wanneer je inlogt kan je kiezen voor 'Bestellingen'. Hier zie je een overzicht van alle bestellingen inclusief de orderstatus. Wanneer je op de bestelling klikt kun je de artikelen zien die je hebt besteld, wanneer je op het artikel klikt kun je de actuele leverdatum vinden bij het product.

Ik wil een pre-order plaatsen maar de deadline is al verstreken, ben ik er zeker van dat ik mijn pre-order ga ontvangen?
We proberen de beschikbaarheid zo actueel mogelijk te houden. Echter kan het voorkomen dat een product alsnog is uitverkocht bij onze leverancier voordat wij dit hebben kunnen aanpassen. Wanneer we aangeven dat onze leverancier nog beschikbare pre-order voorraad heeft, is er een zeer hoge kans dat dit correct is aangezien we deze informatie regelmatig bijwerken. Indien wij niet kunnen leveren zullen wij dit binnen 48 u laten weten en het aankoopbedrag zullen we terugstorten.

Kan ik ook een pre-order in de winkel plaatsen?
Je kan het volledige (pre-order) assortiment van Animefigures.nl ook bestellen en betalen in de winkel van Player2 Gamestore. In de winkel bieden wij voor Pre-Order artikelen een gespreide betaling. 

- Wij verkopen enkel origineel en nieuwe producten
- Mogelijkheid tot betalen in termijnen (in3)
- Mogelijkheid tot afhalen (Uden, NB)

- Wereldwijde Verzending
- Verzending in Nederland: €4,99
- Gratis verzending in Nederland vanaf €49,99
- Verzending naar België en Duitsland: €9,99

Wij streven ernaar om je bestelling binnen 48u na ontvangst te verzenden. 

© 2021 - 2022 Anime Figures - PVC Figures, Funko Pops, Nendoroids, Merchandise | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel