Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wij streven ernaar om je bestelling binnen 48u na ontvangst te verzenden. We zullen je per e-mail op de hoogte brengen wanneer je bestelling is verzonden. Je ontvangt van ons ook een Track&Trace code, deze is in de meeste gevallen na 20:00u te volgen. Indien je bestelling een Pre-Order bevat (artikel wat nog niet uit is), zal je bestelling worden verzonden zodra alle artikelen uit je bestelling op voorraad zijn.

Wat zijn de verzendkosten?
In Nederland zijn de verzendkosten voor een pakket €4,99 , wanneer de bestelling boven de €49,99 komt zullen wij de bestelling gratis verzenden. Ook verzenden wij buiten Nederland, de verzendkosten variëren per land. 

Bieden jullie ook de optie tot 'Private Warehouse'
Aangezien we in Nederland gratis verzenden vanaf 49,99 euro bieden wij de Private Warehouse optie enkel aan voor klanten buiten Nederland. Indien je hier van gebruik wilt maken neem dan contact met ons op.

Komen er nog extra Douane Kosten bij mijn bestelling?
Wanneer je in een EU land woont komen er geen extra douane kosten bij. Ons magazijn is gevestigd in Nederland en alle prijzen zijn inclusief BTW. Indien je buiten de EU woont (bv Zwitserland, Verenigd Koninkrijk) dan komen er extra kosten bij. Internationale klanten zijn verantwoordelijk voor douanekosten, toeslagen, belastingen of administratieve kosten. Deze maken geen deel uit van de verzendkosten die wij aanrekenen. Wij kunnen geen internationale bestellingen verzenden als 'schenking/gift' of een andere waarde ervoor aangeven dan de waarde die jij ervoor betaald hebt.

Wanneer wordt mijn Pre-Order verzonden?
Bij elk Pre-Order product staat een verwachte leverdatum, wij proberen deze zo actueel mogelijk te houden. Het kan gebeuren dat een product later komt (of eerder) dan vermeld. Houdt er rekening mee dat wij een bestelling pas verzenden wanneer alle producten uit een bestelling op voorraad zijn. Wij houden de producten apart voor je tot je bestelling in zijn geheel op voorraad is. Wanneer je je producten liever eerder hebt raden wij aan aparte bestellingen te plaatsen. Je kan je bestelling ook laten splitsen, hiervoor kun je 
contact met ons opnemen.

Er klopt iets niet in de bestelling die ik heb ontvangen.
Nadat je je bestelling hebt ontvangen vragen wij je om deze bestelling binnen 7 dagen te controleren. Indien er iets ontbreekt of niet goed is vragen wij je dit te melden via de mail of het contact formulier. Vermeld in dit bericht duidelijk je bestelnummer en de naam van het ontbrekende artikel.

Naar welke landen verzenden jullie?
Wij verzenden naar de meeste Europese landen, Verenigd Koninkrijk, Verendigde Staten en Canada. Wanneer je probeert te bestellen kun je je land selecteren om de verzendkosten te zien. Wanneer jouw land niet beschikbaar is verzenden wij niet naar dit land. Je kan wel contact met ons opnemen zodat we kunnen kijken naar de mogelijkheden. 

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?
Je kan ervoor kiezen om je bestelling bij een PostNL punt te laten bezorgen of op een ander adres. Je kiest hiervoor tijdens het afrekenen.

Mijn bestelling is verzonden maar ik heb nog niks ontvangen.
99% van de zendingen worden binnen 24uur bezorgd. Je ontvangt van ons voor elke zending een track&trace code, houdt deze goed in de gaten. Indien je na 7 dagen alsnog geen zending hebt ontvangen neem dan contact met ons op zodat wij een onderzoek kunnen starten bij PostNL. 

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Animefigures.nl is webshop only en onderdeel van Player2 Gamestore in Uden. Je kan ervoor kiezen tijdens het afrekenen om je bestelling af te halen in de winkel van Player2 Gamestore (Click & Collect). Je ontvangt van ons een mail wanneer je je bestelling kan afhalen. Dit kan meestal binnen 24 uur.

Indien je gebruik wilt maken van Click & Collect mag deze bestelling niet betaald worden met Paypal of Creditcard. In stap 2 van het winkelwagentje kun je kiezen om je bestelling af te halen. 

(Afhalen bij winkelier) 

Het afhaaladres is:
Player2 Gamesturen Uden
Pastoor Spieringsstraat 209
5401 GT Uden

Ik wil mijn bestelling ruilen/retourneren, kan dit?
Dit kan uiteraard. Je hebt het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van het product, zonder opgave van reden, een item retour te sturen of aan te geven dat je van de koop afziet. Hiervoor kun je gebruikmaken van het modelformulier 'herroeping', je bent niet verplicht dit formulier te gebruiken. Het product dient in de originele staat te zijn zonder beschadigingen. 

Het modelformulier vind je hier

Graag horen we van je wanneer je wenst je bestelling retour te sturen, dit kan door contact met ons op te nemen via onze contact pagina.
Voorwaarden voor het retour sturen zijn als volgt;
Het product moet altijd terug gezonden worden in de originele staat, onbeschadigd zijn en in ongeopende verpakking. Zorg ervoor dat je het product met de nodige zorg inpakt wanneer je het terug stuurt, bij voorkeur in de doos waarin het verzonden werd.

De zending mag retour naar het volgende adres:
AnimeFigures.nl
TAV Retouren
Pastoor Spieringsstraat 209
5401 GT Uden

Nadat wij het product in goede staat hebben ontvangen, zullen we de aankoopprijs + eventuele verzendkosten aan je terug storten. Let op, retour verzendkosten zijn voor eigen rekening, tenzij je door een fout van ons een product moet terugsturen. 

- Wij verkopen enkel origineel en nieuwe producten
- Mogelijkheid tot betalen in termijnen (in3)
- Mogelijkheid tot afhalen (Uden, NB)

- Wereldwijde Verzending
- Verzending in Nederland: €4,99
- Gratis verzending in Nederland vanaf €49,99
- Verzending naar België en Duitsland: €9,99

Wij streven ernaar om je bestelling binnen 48u na ontvangst te verzenden. 

© 2021 - 2022 Anime Figures - PVC Figures, Funko Pops, Nendoroids, Merchandise | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel